Dostawa

Pontino współpracuje z największymi międzynarodowymi firmami spedycyjnymi, takimi jak Poczta Polska, DPD i DHL, które współpracują z lokalnymi kurierami - co pozwala nam na dostawę bezpośrednio do Twoich drzwi i z dumą oferujemy niezmienną stawkę za wysyłkę na całym świecie.


Proces wysyłki

Na przygotowanie zamówienia i transport do sortowni naszego przewoźnika potrzebujemy średnio od 2 do 5 dni roboczych. 

Po rozpoczęciu przetwarzania zamówienia przez nasz dział wysyłkowy, nie jesteśmy w stanie dokonać żadnych zmian w zamówieniu (w tym zmian adresu). Zamówienie zostanie wysłane na adres podany w zamówieniu.

Wysyłamy tylko w dni robocze i nie wysyłamy w soboty, niedziele i święta. Po wysłaniu zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki i numerem przesyłki umożliwiającym jej śledzenie aż do momentu dostawy.

W przypadku zamówień obejmujących wiele produktów, produkty mogą być wysyłane osobno i otrzymywane w różnych terminach ze względu na różnice w lokalizacji partnerów produkcyjnych.

Śledzenie

Wszystkie zamówienia są przetwarzane za pomocą numerów identyfikacyjnych. Otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, gdy zamówienie zostanie wysłane do sortowni przewoźnika.

Przy niektórych zamówieniach, może to potrwać kilka dni, aby informacje o śledzeniu zaktualizowały się w systemie. Jeśli zamówienie zostało złożone więcej niż 5 dni roboczych temu i nadal nie ma informacji o numerze przesyłki, prosimy o kontakt mailowy. Postaramy się to jak najszybciej wyjaśnić.

Dostawy

Czas wysyłki różni się w zależności od kraju lub regionu. Dostawa trwa zazwyczaj od 7 do 21 dni roboczych jednak terminy dostaw nie są gwarantowane. Są to nasze szacunki dla Państwa referencji.

*Uwaga: Podane powyżej dni są tylko szacunkowymi dniami roboczymi i nie obejmują naszego 2-5-dniowego czasu przetwarzania zamówienia.

Chociaż robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienie zostało dostarczone na czas, Pontino nie ponosi odpowiedzialności za warunki, na które nie mamy wpływu, takie jak wymagane procedury odprawy pocztowej lub celnej, dni wolne od pracy, ciężkie warunki pogodowe, spory pracownicze, protesty, itp. i te przerwy mogą powodować opóźnienia przekraczające nasze pierwotne szacunki dotyczące dostawy.

Jeśli przesyłka zostanie odrzucona i zwrócona, klient będzie odpowiedzialny za wszelkie poniesione opłaty i koszty przesyłki zwrotnej.

Przesyłki zagubione/kradzione/uszkodzone:

Pontino nie ponosi odpowiedzialności za zagubione, skradzione lub uszkodzone przesyłki. Jeśli informacje o śledzeniu przesyłki wskazują, że przesyłka została dostarczona na adres i nie została odebrana, prosimy o zgłoszenie tego faktu i/lub złożenie reklamacji u odpowiedniego przewoźnika.

Uwaga: Wykorzystujemy informacje o znaczniku czasu z linku śledzenia przesyłek oraz potwierdzenie dostawy od przewoźnika podczas przeglądania wniosków o odszkodowanie lub zwrot i możemy nie być w stanie honorować roszczenia, jeśli nie zostanie ono zgłoszone.

Zastrzeżenie dotyczące niewłaściwego adresu:

Obowiązkiem kupującego jest upewnienie się, że wprowadzony adres wysyłki jest prawidłowy przed złożeniem zamówienia. Natychmiast rozpoczynamy pracę nad zamówieniem, więc nie jesteśmy w stanie dokonać żadnych zmian w zamówieniu po jego złożeniu. Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane za pośrednictwem naszego działu wysyłki, nie możemy edytować go w celu zmiany adresu.

Informacja zwrotna

Chętnie usłyszymy Państwa opinie, pytania i wszelkie wątpliwości. Prosimy o przesyłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@pontino.pl, aby dać nam znać, jak sobie radzimy. Traktujemy Wasze opinie bardzo poważnie i ciągle dążymy do poprawy. Nasi eksperci obsługi klienta dostępni są po to, aby zawsze dążyć do satysfakcji klienta, dlatego prosimy o zgłaszanie każdego problemu.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA